Procedura korzystania z pokoju hotelowo – gościnnego w Domu Pomocy Społecznej w Łagiewnikach
- Pokój hotelowo – gościnny przeznaczony jest dla członków rodzin odwiedzających mieszkańców Domu.
- Osoba odwiedzająca chcąca skorzystać z pokoju hotelowo – gościnnego zgłasza się do portiera, który wpisuje dane osoby odwiedzającej do rejestru i wydaje klucz do pokoju.
- Po zakończeniu odwiedzin, osoba korzystająca z pokoju gościnnego zdaje klucz portierowi. Fakt ten odnotowywany jest w rejestrze.
- Każdorazowo, po zdaniu klucza, portier zobowiązany jest do sprawdzenia stanu technicznego i wyposażenia pokoju oraz jego zabezpieczenia pod względem p.poż. Swoje uwagi bądź spostrzeżenia odnotowuje w rejestrze.
- Za utrzymanie porządku w pokoju hotelowo - gościnnym odpowiedzialny jest pracownik gospodarczy.
- W przypadku, gdy odwiedzający korzystają z noclegu, do zadań pracownika gospodarczego należy również przygotowanie i wymiana pościeli.
- Fakt posprzątania w pokoju potwierdza się podpisem w rejestrze.
Regulamin Korzystania z pokoju hotelowo - gościnnego w Domu Pomocy Społecznej w Łagiewnikach
- Pokój hotelowo – gościnny przeznaczony jest dla członków rodzin odwiedzających mieszkańców Domu.
- Odwiedzający mają prawo do korzystania ze sprzętu i urządzeń, w jakie wyposażony jest pokój.
- Korzystający z pokoju zobowiązani są do bezwzględnego przestrzegania przepisów p.poż.
- Korzystanie ze sprzętu i urządzeń, w jakie wyposażony jest pokój może odbywać się jedynie zgodnie z ich przeznaczeniem i załączonymi instrukcjami obsługi.
- Przed opuszczeniem pokoju należy go (na ile to możliwe) uporządkować.
- W przypadku uszkodzenia elementów wyposażenia pokoju, odwiedzający jest obowiązany zgłosić ten fakt najpóźniej w chwili zdawania klucza dyżurującemu portierowi po zakończeniu odwiedzin.
- Osoby korzystające z pokoju hotelowo – gościnnego ponoszą odpowiedzialność za szkody spowodowane podczas jego użytkowania.